Penyedia Katering & Pakej Perkahwinan Lengkap – Kedah & Pulau Pinang

TEMPAHAN KAD KAHWIN

Bagi mereka yg telah menempah kad kahwin dari kami, kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada  anda semua yg telah memberikan sokongan kepada kami.

Nota:

– Draf artwork akan mengambil masa 3-7 hari utk disiapkan.
– Printing pula mengambil masa sehingga 2 minggu utk disiapkan.
– Tempoh masa yg diperlukan adalah dalam lingkungan 4 minggu utk kad anda disiapkan & dihantar.
 

Ok..kepada siapa-siapa yang belum buat lagi kad kahwin bolehla jenguk-jenguk kat >>>SINI<<< Kad kahwin yg kami tawarkan ni memang lain dari yg lain..UNIK..KREATIF..TERKINI..sesuai dgn jiwa muda & trend masa kini. Nak design macam mana pun ada..Ala Facebook..Youtube..Twitter..Sweet sweet gitu..Grunge..Emo..kalau korang nak buat design korang sendiri pun boleh..takde masalah..haa macam contoh kat bawah ni:

Untuk pengetahuan anda semua, kami adalah merupakan Authorized Dealer bagi produk kad-kadkahwin.com untuk cawangan Pulau Pinang. Boleh tengok kat sini <<AUTHORIZED DEALER>> Produk kad-kadkahwin ni sememangnya antara yg terbaik di pasaran..harga memang kompetatif!

Yang pastinya..apa yg kami tawarkan ini sememangnya berbaloi! Kad kahwin yg dapat meluahkan ekspresi diri & jiwa anda..padankan pulak dengan tema majlis..memang gempak lah dan dah tentulah menjadi satu kenangan manis sekali dalam seumur hidup anda!

Untuk memilih KAD KAHWIN KONSEP TERBARU anda, klik dibawah ni:

 TEMPAH KAD KAHWIN

Untuk pertanyaan & maklumat lanjut, hubungi talian: 0 1 3 – 4 5 4  9 5 9 5

** Kami tidak menerima tempahan saat-saat akhir bagi mengelakkan kesulitan dikedua-dua belah pihak. Anda adalah digalakkan untuk menempah kad kahwin sekurang-kurangnya 3 bulan lebih awal atau selewat-lewatnya 2 bulan sebelum tarikh majlis bagi mengelakkan kesulitan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: